הייטקסט - תקשורת טכנית ושיווקית

כל פתרונות התיעוד תחת גג אחד! 077-5574001

כתיבה טכנית

חסכון בעלויות הטמעה ותמיכה | שביעות רצון הלקוח | חיזוק תדמית החברה

כתיבה טכנית - עימוד ופרמוט

הייטקסט מייצרת כתיבה טכנית בעימוד מקצועי ומעוצב מבוסס טמפלט תוך שימוש נרחב בפונקציות אוטומאטיות. דבר זה מאפשר עדכון קל ומהיר בעתיד תוך שמירה על הפורמט. באפשרותנו למסור את המסמכים בכל פורמט נדרש: וורד, Web Help, Online Help, Frame maker, PDF, וכו'.

 


כתיבת Online Help

הייטקסט מתמחה בהקמה, כתיבה, עדכון, תחזוקה ותרגום של מערכות Online Help ו-Web Help.
אנו מקימים מערכות Online help מספרות קיימת או מ-"Scratch", ומספקים עדכון, שידרוג, תרגום ותחזוקת מערכות Online Help קיימות. להמשך...

למעלה מ-15 שנות נסיון

הייטקסט מספקת פתרונות מקצועיים של כתיבה טכנית אשר יאפשרו לך חסכון בעלויות ע"י צמצום המשאבים הנדרשים להטמעה ותמיכה, יגדילו את שביעות הרצון של הלקוח, ויקרינו באופן חיובי על תדמית החברה.

 

כל פתרונות התיעוד תחת גג אחד

הפתרונות שאנו מספקים כוללים מדריך למשתמש, מערכות Online Help ו-Web Help, וספרות טכנית מגוונת של תיעוד מערכות, התקנה, הפעלה ותחזוקה, למגוון רחב של נושאים: תוכנה, חומרה, ציוד רפואי, תקשורת, מערכות צבאיות, וכו', וכן תרגום טכני מקצועי לכל השפות.
כמו כן אנו מספקים פתרונות לצרכים ספציפיים בהתאמה אישית.

התקשרו עכשיו:077-5574001אימייל: idanrs@gmail.com (לחץ למשלוח הודעה)

אודות כתיבה טכנית

בשנים האחרונות, כתיבה טכנית מקצועית הופכת להיות יותר ויותר חלק מתהליכי R&D. כתיבה טכנית תורמת להצלחת המערכת במספר אופנים:
  1. היא מפחיתה את השימוש במערך התמיכה הטכנית של החברה, ובכך חוסכת ליצרן וגם ללקוח עלויות כספיות משאבים אנושיים יקרים.
  2. היא משתלבת בתהליך ה-QA בדגש על ממשק המשתמש, ומסייעת לשפר את ממשק המשתמש, למקד את תהליכי העבודה, ולפתור בעיות שנותרו מאחור בתהליך הפיתוח.
  3. כתיבה טכנית איכותית מקרינה באופן חיובי על תדמית המוצר והיצרן. כתיבה טכנית היא מקצוע מתמחה, המחייב כישורים, השכלה מקצועית ספציפית, מיומנות ונסיון עבודה מתאים.

לתפישתנו, כתיבה טכנית טובה מצריכה גם מצרך נדיר נוסף - כישרון:
  1. כשרון כתיבה
  2. יכולת להקיף את תמונת המערכת המתועדת, וליצור תיעוד המבוסס על לוגיקה ייעודית: תהליכים או סדר פעולות כרונולוגי.
  3. יכולת לתאר ממשק של מערכת בסדר ובחשיבות הנכונים, באמצעות הוראות פשוטות ומובנות.
  4. יכולת "להיכנס לעורו של המשתמש" - לעשות סימולציה מושלמת של המשתמש הפוטנציאלי, ולראות את המערכת מנקודת מבטו של המפעיל או המשתמש.

התהליך של כתיבה טכנית

הייטקסט מבצעת כתיבה טכנית בסטנדרטים מקצועיים תוך הקפדה על פרטים, דיוק ואחידות. תהליך הכתיבה נעשה באינטראקציה הדוקה עם המערכת.

במהלך העבודה אנו משתדלים לפתח הבנה מערכתית מעמיקה, מעורבות, ו"ראש גדול". כתוצאה מכך, כתיבה טכנית הופכת לא פעם להזדמנות עבור המערכת לבצע בחינה מחודשת של נקודות תורפה אשר מחייבות התייחסות נוספת.

 

התהליך כולל את השלבים הבאים:
1. אפיון צרכי הלקוח
2. לימוד הנושא ואיסוף חומרים
3. כתיבת טיוטה
4. אינטראקציה עם הלקוח עד לגיבוש גרסה סופית.


המסמכים שאנו יוצרים ערוכים בעימוד מקצועי מבוסס טמפלט עם פונקציות אוטומאטיות, כתובים בסגנון רהוט ותמציתי, ועוברים אבטחת איכות לפני מסירתם הסופית ללקוח.