הייטקסט היא חברת תיעוד דינאמית המתמחה בפתרונות תיעוד כוללים לחברות טכנולוגיה מזה למעלה מ-18 שנה. אנו מספקים שירותים מקצועיים של כתיבה טכנית אשר יאפשרו לך חסכון בעלויות ע"י צמצום המשאבים הנדרשים להטמעה ותמיכה, יגדילו את שביעות הרצון של הלקוח, ויקרינו באופן חיובי על תדמית החברה.
החברה מנוהלת ע"י עידן רייס – מומחה לתיעוד אשר שימש כמנהל תיעוד ופרוייקטים בחברות הייטק במשך שנים רבות.

כתיבה טכנית מקצועית
כל שירותי התיעוד תחת גג אחד
18 שנות מצוינות מקצועית!
כתיבה טכנית של הייטקסט
הייטקסט היא חברת תיעוד דינאמית המתמחה בפתרונות תיעוד כוללים לחברות טכנולוגיה מזה למעלה מ-18 שנה. אנו מספקים שירותים מקצועיים של כתיבה טכנית אשר יאפשרו לך חסכון בעלויות ע"י צמצום המשאבים הנדרשים להטמעה ותמיכה, יגדילו את שביעות הרצון של הלקוח, ויקרינו באופן חיובי על תדמית החברה.
החברה מנוהלת ע"י עידן רייס – מומחה לתיעוד אשר שימש כמנהל תיעוד ופרוייקטים בחברות הייטק במשך שנים רבות.


מוזמנים ליצור קשר עכשיו!
השירותים שאנו מספקים

כתיבה טכנית בסטנדרטים מקצועיים גבוהים למגוון רחב של נושאים: תוכנה חומרה מכשור רפואי מערכות צבאיות ועוד.
הפתרונות שאנו מספקים כוללים:
ספרי משתמש
מערכות Online Help ו-Web Help
תיעוד מערכות
ספרות טכנית מגוונת של תיעוד מערכות, התקנה הפעלה ותחזוקה.

עריכה של מסמכים טכניים
מקבלים מסמכים טכניים קיימים / שנכתבו ע"י הלקוח לעריכה ועדכון הכוללים הגהה לשונית, עריכה במתכונת מקצועית של כתיבה טכנית, עימוד ופרמוט.
עימוד ופרמוט
הייטקסט מספקת כתיבה טכנית בעימוד מקצועי ומעוצב מבוסס טמפלט תוך שימוש נרחב בפונקציות אוטומאטיות הכוללות בין השאר תוכן עיניינים, מספור איורים, הפניות במסמך וכותרות עליונות המתעדכנים אוטומטית. בנוסף למראה מקצועי ומלוטש, דבר זה מאפשר גם עדכון קל ומהיר בעתיד תוך שמירה על הפורמט. באפשרותנו למסור את המסמכים בכל פורמט נדרש: וורד, Web Help, Online Help, PDF, וכו'.
הייטקסט מתמחה בהקמה, כתיבה, עדכון, תחזוקה ותרגום של מערכות Online Help ו-Web Help.
אנו מקימים מערכות Online help מספרות קיימת או מ-"Scratch", ומספקים עדכון, שידרוג, תרגום ותחזוקת מערכות Online Help קיימות. להמשך…
השירותים שאנו מספקים
הייטקסט מתמחה בהקמה, כתיבה, עדכון, תחזוקה ותרגום של מערכות Online Help ו-Web Help.
אנו מקימים מערכות Online help מספרות קיימת או מ-"Scratch", ומספקים עדכון, שידרוג, תרגום ותחזוקת מערכות Online Help קיימות. להמשך…

עריכה של מסמכים טכניים
מקבלים מסמכים טכניים קיימים / שנכתבו ע"י הלקוח לעריכה ועדכון הכוללים הגהה לשונית, עריכה במתכונת מקצועית של כתיבה טכנית, עימוד ופרמוט.
עימוד ופרמוט
הייטקסט מספקת כתיבה טכנית בעימוד מקצועי ומעוצב מבוסס טמפלט תוך שימוש נרחב בפונקציות אוטומאטיות הכוללות בין השאר תוכן עיניינים, מספור איורים, הפניות במסמך וכותרות עליונות המתעדכנים אוטומטית. בנוסף למראה מקצועי ומלוטש, דבר זה מאפשר גם עדכון קל ומהיר בעתיד תוך שמירה על הפורמט. באפשרותנו למסור את המסמכים בכל פורמט נדרש: וורד, Web Help, Online Help, PDF, וכו'.

כתיבה טכנית בסטנדרטים מקצועיים גבוהים למגוון רחב של נושאים: תוכנה חומרה מכשור רפואי מערכות צבאיות ועוד.
הפתרונות שאנו מספקים כוללים:
ספרי משתמש
מערכות Online Help ו-Web Help
תיעוד מערכות
ספרות טכנית מגוונת של תיעוד מערכות, התקנה הפעלה ותחזוקה.
למה כדאי לבחור בהייטקסט לשירותי כתיבה טכנית, עריכה ותרגום?

סיבות טובות לבחור בנו:
מוזמנים ליצור קשר עכשיו!
אז מה זה בעצם כתיבה טכנית?

בשנים האחרונות, כתיבה טכנית מקצועית הופכת להיות יותר ויותר חלק מתהליכי R&D. כתיבה טכנית תורמת להצלחת המערכת במספר אופנים:
- מפחיתה את השימוש במערך התמיכה הטכנית של החברה, ובכך חוסכת ליצרן וגם ללקוח עלויות כספיות משאבים אנושיים יקרים.
- משתלבת בתהליך ה-QA בדגש על ממשק המשתמש, ומסייעת לשפר את ממשק המשתמש, למקד את תהליכי העבודה, ולפתור בעיות שנותרו מאחור בתהליך הפיתוח.
- כתיבה טכנית איכותית מקרינה באופן חיובי על תדמית המוצר והיצרן.
כתיבה טכנית היא מקצוע מתמחה, המחייב כישורים, השכלה מקצועית ספציפית, מיומנות ונסיון עבודה מתאים.
לתפישתנו, כתיבה טכנית טובה מצריכה גם מצרך נדיר נוסף – כישרון:
- כשרון כתיבה
- יכולת להקיף את תמונת המערכת המתועדת, וליצור תיעוד המבוסס על לוגיקה ייעודית: תהליכים או סדר פעולות כרונולוגי.
- יכולת לתאר ממשק של מערכת בסדר ובחשיבות הנכונים, באמצעות הוראות פשוטות ומובנות.
- יכולת "להיכנס לעורו של המשתמש" – לעשות סימולציה מושלמת של המשתמש הפוטנציאלי, ולראות את המערכת מנקודת מבטו של המפעיל או המשתמש.
התהליך של כתיבה טכנית

הייטקסט מבצעת כתיבה טכנית בסטנדרטים מקצועיים תוך הקפדה על פרטים, דיוק ואחידות. תהליך הכתיבה נעשה באינטראקציה הדוקה עם המערכת.
במהלך העבודה אנו משתדלים לפתח הבנה מערכתית מעמיקה, מעורבות, ו"ראש גדול". כתוצאה מכך, כתיבה טכנית הופכת לא פעם להזדמנות עבור המערכת לבצע בחינה מחודשת של נקודות תורפה אשר מחייבות התייחסות נוספת.
התהליך כולל את השלבים הבאים:
- אפיון צרכי הלקוח
- לימוד הנושא ואיסוף חומרים
- כתיבת טיוטה
- אינטראקציה עם הלקוח עד לגיבוש גרסה סופית
המסמכים שאנו יוצרים ערוכים בעימוד מקצועי מבוסס טמפלט עם פונקציות אוטומאטיות, כתובים בסגנון רהוט ותמציתי, ועוברים אבטחת איכות לפני מסירתם הסופית ללקוח.
התהליך של כתיבה טכנית

הייטקסט מבצעת כתיבה טכנית בסטנדרטים מקצועיים תוך הקפדה על פרטים, דיוק ואחידות. תהליך הכתיבה נעשה באינטראקציה הדוקה עם המערכת.
במהלך העבודה אנו משתדלים לפתח הבנה מערכתית מעמיקה, מעורבות, ו"ראש גדול". כתוצאה מכך, כתיבה טכנית הופכת לא פעם להזדמנות עבור המערכת לבצע בחינה מחודשת של נקודות תורפה אשר מחייבות התייחסות נוספת.
התהליך כולל את השלבים הבאים:
- אפיון צרכי הלקוח
- לימוד הנושא ואיסוף חומרים
- כתיבת טיוטה
- אינטראקציה עם הלקוח עד לגיבוש גרסה סופית
המסמכים שאנו יוצרים ערוכים בעימוד מקצועי מבוסס טמפלט עם פונקציות אוטומאטיות, כתובים בסגנון רהוט ותמציתי, ועוברים אבטחת איכות לפני מסירתם הסופית ללקוח.
אז מה זה בעצם כתיבה טכנית?

או: למה אתם צריכים כתב טכני מקצועי
(במקום גלית מה-QA)
בשנים האחרונות, כתיבה טכנית מקצועית הופכת להיות יותר ויותר חלק מתהליכי R&D. כתיבה טכנית תורמת להצלחת המערכת במספר אופנים:
- מפחיתה את השימוש במערך התמיכה הטכנית של החברה, ובכך חוסכת ליצרן וגם ללקוח עלויות כספיות משאבים אנושיים יקרים.
- משתלבת בתהליך ה-QA בדגש על ממשק המשתמש, ומסייעת לשפר את ממשק המשתמש, למקד את תהליכי העבודה, ולפתור בעיות שנותרו מאחור בתהליך הפיתוח.
- כתיבה טכנית איכותית מקרינה באופן חיובי על תדמית המוצר והיצרן.
כתיבה טכנית היא מקצוע מתמחה, המחייב כישורים, השכלה מקצועית ספציפית, מיומנות ונסיון עבודה מתאים.
לתפישתנו, כתיבה טכנית טובה מצריכה גם מצרך נדיר נוסף – כישרון:
- כשרון כתיבה
- יכולת להקיף את תמונת המערכת המתועדת, וליצור תיעוד המבוסס על לוגיקה ייעודית: תהליכים או סדר פעולות כרונולוגי.
- יכולת לתאר ממשק של מערכת בסדר ובחשיבות הנכונים, באמצעות הוראות פשוטות ומובנות.
- יכולת "להיכנס לעורו של המשתמש" – לעשות סימולציה מושלמת של המשתמש הפוטנציאלי, ולראות את המערכת מנקודת מבטו של המפעיל או המשתמש.